Böngészés
Az E-shopban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldali részében lévő kategória menüből választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot találhat, melyek a könnyebb eligazodást szolgálják. Minden termékhez részletesebb leírás és árlista is tartozik. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a „Kezdőlap” fülre kattintva, ami az oldalak felső részén bal oldalt található.
Keresés
Az áruház bal alsó oldalán található a "Keresés” mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.
Regisztráció
Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, nem szükséges regisztrálnia magát.
Vásárlás
A részletes termékismertető oldalakon szereplő termékek közül a „Kosárba” gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást.
A kosár tartalma
A „Kosár” tartalma fül mindig megjelenik, miután árut rakott bele. Ennél a pontnál hibás adatbevitel esetén lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni.
Minden esetben az E-shop újraszámolja az Ön által megrendelni kívánt termékek árát. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A Kosár tartalma oldalról KELL elküldenie (feladnia) a megrendelést. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön azt ezen az oldalon a: „Rendelés elküldése” gombra kattintva nem kezdeményezi.
A megrendelés elküldése előtt lehetősége van személyes adatainak (név, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím, stb.) megváltoztatására, ha valamit nem pontosan adott meg. Amennyiben elküldi a megrendelést, az a webáruház és Ön közötti írásos szerződésnek minősül. A szerződést a rendszerünk elektronikusan iktatja, ahhoz Ön és a webáruház ügyfélszolgálata is utólag hozzáfér.
A szerződés magyar nyelven íródik.
A rendelés leadásáról rendszerünk Önt e-mailben tájékoztatja. A visszaigazolást a megrendelés leadását követő pár percen belül elküldjük az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nincs a kért termék, nem tudunk szállítani az adott termékből, stb.) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.
E-shop rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:
- Az rimetshop@gmail.com e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve (erre a névre állítjuk ki a számlát), a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből nincs, stb. készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaellenőrizhetünk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.
Fizetés
A kézbesítőnek a csomag átvételekor készpénzben történik.
Szállítás
A csomag értékét, a csomag szállítójának kell a kiszállításkor készpénzben kifizetni. A csomagot futárral szállíttatjuk ki Önnek.
Amennyiben a csomagot nem tudja átvenni a futár újból megkísérli a kiszállítást.
Ha Ön még második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen, és nem veszi át csomagját, a futár értesítést hagy.
A szállítás költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Futárszolgálat díja: 1.650,-Ft
A fent megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek.
Szállítási határidők
A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 48 órán belül ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük nyugodtan írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.